Superszybkie, piekielnie inteligentne, a do tego podłączone do Internetu Rzeczy. Technologie do samochodów, które rozpalają wyobraźnię nie tylko kierowców, powstają bliżej niż myślicie. Od elektroniki i systemów aktywnego bezpieczeństwa po najnowocześniejsze multimedia dla kierowców. Inżynierowie z krakowskiego Centrum Technicznego Aptiv (wcześniej Delphi) tworzą na co dzień technologie dla aut przyszłości.

Od kuchni

Nawet jeśli w pełni autonomiczna jazda jest jeszcze sporo lat przed nami, pojazdy z technologiami Aptiv są już dziś na drogach, wyposażone w zaawansowane rozwiązania z zakresu aktywnego bezpieczeństwa. To dla firmy kluczowy kierunek rozwoju. W ciągu kilku lat krakowski zespół zajmujący się tematem aktywnego bezpieczeństwa urósł do ponad 200 osób i co ważne, nadal prowadzona jest do niego rekrutacja. W sumie na pokładzie Krakowskiego Centrum Technicznego firmy jest dziś ponad 2000 pracowników, w tym 1300 inżynierów. Obok profesjonalistów pracuje tu na stałe 200 studentów.

KRADAS, czyli technologie autonomiczne made in Poland

W zeszłym roku Aptiv Kraków otrzymał duży grant na rozwój zaawansowanych systemów wspomagania kierowcy oraz systemów jazdy autonomicznej przeznaczonych do produkcji seryjnej. W sumie 33 miliony złotych dotacji.

Na projekt KRADAS (Krakow Driving Autonomously Systems) składa się kilka elementów w tym opracowanie algorytmów, które będą w stanie interpretować dane otrzymane z otoczenia samochodu. To nowatorskie oprogramowanie zostanie wdrożone w ciągu kilku lat od zakończenia projektu w roku 2020. Chcesz zostać częścią zespołu i pomóc w tej rewolucji?

Aplikuj na www.aptivkrakow.pl

Jakich talentów poszukuje Aptiv?

Inżynierowie Systemowi
To centrum zarządzania autami przyszłości. Zespół współpracuje z klientem i wszystkimi działami produktu nad definicją wymagań i planem implementacji.

Elektronicy
Projektują i testują układy elektroniczne dla systemów samochodowych na elektryzujących częstotliwościach aż do 77 GHz.

Inżynierowie Programiści (C/C++)
Tworzą oprogramowanie, które ma z jednej strony zastąpić zmysły (systemy aktywnego bezpieczeństwa), a z drugiej je pobudzić (samochodowe systemy multimedialne).

Inżynierowie Testów i Walidacji
Od testów systemowych i jazd testowych, aż po sprawdzanie wytrzymałości elementów aut. Walka z niedoskonałościami produktów to dla tych zespołów codzienność.

Dowiedz się więcej na
www.aptivkrakow.pl

Partnerzy Rankingu Studiów Inżynierskich

Partner Medialny